Πολιτική ακύρωσης & επιστροφής χρημάτων
Όλες οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται από την ιστοσελίδα μας υπόκεινται στους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις. Ολοκληρώνοντας μια κράτηση, δηλώνετε ότι έχετε διαβάσει και αποδεχτεί τις παρακάτω πολιτικές.
ΑΦΙΞΗ-ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
- Ώρα άφιξης (Check-In): 16:00
- Ώρα αναχώρησης (Check-Out): 11:00 (Στα πλαίσια Covid-19)
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
- Προκειμένου να εξασφαλίσετε την κράτησή σας, απαιτείται κατάθεση του 30% του συνολικού κόστους (όταν επιλέγετε σαν μεθόδο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση).
- Το υπόλοιπο ποσό εξοφλείται ένα μήνα πριν το check in σας.
- Κατά το check in σας απαιτείται ένα έγκυρο πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα, διαβατήριο, άδεια οδήγησης).
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
- Για ακυρώσεις που πραγματοποιούνται εντός 48 ωρών από την κράτηση, η προκαταβολή ή το συνολικό ποσό της κράτησης επιστρέφεται πλήρως.
- Για ακυρώσεις μεταξύ 7 και 14 ημερών πριν την ημερομηνία άφιξης σας, η προκαταβολή ή το συνολικό ποσό της κράτησης επιστρέφεται κατά 50%.
- Για ακυρώσεις λιγότερο από 13 ημέρες πριν την άφιξη σας ή σε περίπτωση μη εμφάνισης ή πρόωρης αναχώρησης, η προκαταβολή ή το συνολικό ποσό της κράτησης δεν επιστρέφεται.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ
- Μικρά κατοικίδια επιτρέπονται με επιπρόσθετη χρέωση.
- Η φιλοξενία κατοικιδίων αφορά το σύνολο των διανυκτερεύσεων και η τιμή αφορά ΑΝΑ κατοικίδιο.
- Δεν επιτρέπεται η χρήση των κρεβατιών, ξαπλωστρών και άλλων επίπλων καθώς και της πισίνας από τα κατοικίδια.
- Ο/Οι ιδιοκτήτης/ες είναι υπεύθυνος/οι για την τήρηση των κανόνων καθώς και την περισυλλογή των περιττωμάτων από τον περιβάλλοντα χώρο.
- Δεν επιτρέπεται η παραμονή των κατοικίδιων στο εσωτερικό του καταλύματος παρά μόνο στον εξωτερικά διαμορφωμένο χώρο (σπιτάκι για κατοικίδια) για λόγους υγιεινής.
- Παρέχονται μπολ φαγητού-νερού.
- Δεν παρέχονται άλλα είδη υγιεινής για ζώα (τουαλέτα, άμμος κτλ.).
- Τα ζώα βοήθειας φιλοξενούνται δωρεάν.
Επιπρόσθετες χρεώσεις μπορεί να επιβληθούν σε περίπτωση μη τήρησης των κανόνων.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ
- Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά στους εσωτερικούς χώρους.
Επιπρόσθετες χρεώσεις μπορεί να επιβληθούν σε περίπτωση μη τήρησης των κανόνων.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
- Οι επισκέπτες είναι υπεύθυνοι καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στο κατάλυμα για τη φύλαξη των προσωπικών τους αντικειμένων, χρημάτων κτλ. Ο Kipos δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλεια, καταστροφή ή ζημιά των προσωπικών αντικειμένων, χρημάτων κτλ. των επισκεπτών.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΖΗΜΙΕΣ
- Ζημιές που προκαλούνται στον χώρο ή και σε αντικείμενα από τους επισκέπτες (ή άλλους) κατά την διάρκεια της διαμονής σας
- Απολεσθέντα αντικείμενα
- Απροσδόκητα έξοδα καθαρισμού που προκύπτουν λόγω της συμπεριφοράς ενός επισκέπτη (ή άλλων) ή ζημιών που έχουν προκληθεί από κατοικίδια κατά τη διάρκεια της διαμονής σας πχ. αφαίρεση μυρωδιάς καπνού, επιπλέον καθαρισμός πισίνας ή αντικατάσταση του καναπέ επειδή τον μάσησε σκύλος
- Απώλεια εισοδήματος σε περίπτωση που χρειαστεί να ακυρώσουμε επιβεβαιωμένες κρατήσεις λόγω μιας από τις παραπάνω περιπτώσεις
Υπόκεινται σε αποζημίωση.
ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΒΟΗΘΕΙΑ;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email μας.